Štítary - Hostěradice

20.04.2015 18:50

Štítary - Hostěradice

2:2 (2:2)

Dominik, Trnka P

 

Trochu netradičně v neděli odpoledne se náš dorost utkal v přímém souboji o poslední příčku s týmem Hostěradic. Dorost s 11 body spadl po sobotě na poslední místo a tak jsme chtěli s tímto stavem něco udělat a dokázat, že jsme lepší. Zápas jsme však začali velice smolně, když jsme si našim nedůrazem nechali vstřelit 2 góly do 15 minuty. Po té jsme se však probrali a po přeskupení řád jsme byli až do konce zápasu lepším týmem a soupeře přehrávali ve všech směrech. To ještě do poločasu přineslo kýžené ovoce, když vzadu zkušenější hráči drželi obranu a ti mladší vypracovali několik parádních akcí. Po jedné takové, která šla výhradně po ose žáků uvolnil Dominik pasem Pehu, ten utekl svému obránci a předložil centr Trnkovi, který zakončil do prázdné brány. Další loženku zazdil neuvěřitelně Paťa, když mu unikající Turys předložil parádní přihrávku, ale Patrik trefil pouze tyč. Za nedlouho na to se ovšem po rohovém kopu prosadil Domin a vyrovnal prudkou střelou na 2:2. Po přestávce jsme nastoupili s odhodlání s výsledkem něco udělat a početná divácká kulisa tak mohla vidět neuvěřitelné množství zmařených tutových gólových příležitostí z naší strany. Ač jsme měli převahu a dostávali se do zakončení, nepodařilo se nám vstřelit tolik kýženou třetí branku. Na starších hráčích bylo vidět, že po odehrání celého zápasu za mužské áčko a béčko, již neměli tolik potřebné síly a ti mladší na tom byly stejně, když za sebou měli sobotní zápas žáků. Za tohoto stavu jsem stále otálel s prostřídáním a tak se mi stalo, že jsem střídal pouze dvakrát a nestihl jsem poslat na hřiště Ondru, Honzu a Frantu, což mě mrzí více než remíza a tímto se jim omlouvám veřejně, neboť v kabině jsem se jim už omluvil. Zatím jsem vždy poslal na hřiště celou lavičku, ale tentokrát jsem myslel, že se nám podaří vstřelit gól a posunout se z posledního místa tabulky. Trochu doufám, že vzhledem k tomu, že si tito kluci zahráli svoje zápasy v sobotu za žáky toto moje rozhodnutí pochopí, ale příště už se to nestane.

 

Nemůžu klukům upřít snahu s výsledkem a zápasem něco udělat, bylo vidět jejich odhodlání, ale některé tutovky řešili zbytečně zbrkle. Ale jak říkám v těchto kategoriích se kluci stále ještě učí a tak doufám, že se něco naučili. Jinak znovu v základu se čtyřmi žáky, toto je obrovská budoucnost.

 

 

Zpět
https://www.youtube.com/watch?v=ht7AWIhMohA&feature=related